Sbohem, lásko: Peer Gynt v nás
Peer Gynt jako rozporuplná osobnost, ve které se zrcadlí nevyrovnaná mysl moderního člověka, zmnožený tak, jako se v nitru člověka perou jeho vnitřní hlasy. Tak…
Natalia Adamská se narodila v roce 1998 v Bydhošti v severním Polsku. V letech 2009–2014 studovala na Národní baletní škole v Gdaňsku a poté dva a půl roku (2014–2017) na nezávislé taneční škole Tring Park School for the Performing Arts v Londýně. V souboru The Encore Dance Company společnosti Tring Park získala roční příležitost pracovat s širokým spektrem choreografů a rozvíjet své studijní zkušenosti a dovednosti.
Od dubna 2017 nastoupila jako stálý host baletu NDM, od prosince 2017 se stala sboristou s povinností sóla. Její křehký, mladistvý vzhled, technická suverenita a přirozený herecký projev ji předurčují k rolím mladých dívek. Upozornila na sebe především v ženském duetu v inscenaci Rossinoho karty v choreografii Maura Bigonzettiho a v roli Přítelkyně Svanildy v neoklasickém baletu Giorgia Madii Coppélia.
Za roli Carmen ve stejnojmenné inscenaci v choreografii Jiřího Pokorného získala Cenu Thálie za sezóny 2020–2022. Oceněn byl její jistý a velmi komplexní výkon, díky kterému dokáže v inscenaci od prvního okamžiku představovat naprosto sebevědomou, přesvědčivou a krásnou postavu moderní dívky plné vášně, lásky a svobody. „Její Carmen je bezpochyby výjimečným zjevením na taneční scéně v uplynulé sezoně,“ konstatuje se v závěru baletní poroty.
V září 2022 využila příležitost pokračovat v souboru NDM jako sólistka.
Peer Gynt jako rozporuplná osobnost, ve které se zrcadlí nevyrovnaná mysl moderního člověka, zmnožený tak, jako se v nitru člověka perou jeho vnitřní hlasy. Tak…