Kritika „kulturního projektismu“
Měl jsem v uplynulých letech příležitost zúčastnit se jednoho velkého evropského projektu. Jeho základní myšlenkou bylo propojit tanec s archeologickými památkami, jejichž popularitu to mělo…
Filip Staněk (1989) vystudoval tanec, herectví a loutkoherectví na Janáčkově konzervatoři v Ostravě. Pět let působil v ostravském baletu Národního divadla moravskoslezského.
Věnuje se taneční pedagogické práci a vlastnímu tanečnímu konceptu SMART BODY. V současné době žije v Praze, je členem tanečního souboru 420PEOPLE, trenérem ve 3D Fitness Gym a tanečním pedagogem na volné noze. Studuje filosofii na Filosofické fakultě Karlovy univerzity v Praze. Je autorem knihy povídek Křehká struna.
Měl jsem v uplynulých letech příležitost zúčastnit se jednoho velkého evropského projektu. Jeho základní myšlenkou bylo propojit tanec s archeologickými památkami, jejichž popularitu to mělo…